fredag 11 december 2009

Torsdag kväll

Sitter och väntar på att mina jobb kläder ska bli klara i tvättmaskinen så jag kan få komma mig i säng snart.. Idag funderade jag på att byta yrke totalt! Hade så jävla krävande gäster så fick bita ihop som fan innan jag kom mig ut till köket där jag kunde få svära över dom! Kanske ett yrke där man INTE träffar människor skulle va någe för mig?! Är så trött ibland på att behöva vara glad och trevlig, speciellt nu på senaste när mina humör-svängningar har varit utav dom värsta..

Ja jag vet att jag älskar mitt jobb egentligen då :) Men ibland så har man bara inte orken till allt.. I morgon blir det nya tag.. Ska ner en tur till sentrum för att köpa fin dricka till lördagen och något vackert till tina :) Bubbel ska det bli woohoo :D <3

Längtar faktiskt till helgen, märkligt, har jag nog inte gjort på ett bra tag ;) På lördag är kvällen vår flickor :D

Pappsen, sorry att jag glömde säga att jag skulle jobba idag, men är fri nästa hela veckan som kommer, ja eller ska nog jobba i butiken men då är jag ju ledig på kvällarna :) Kan vi prata på skype då i stället :)

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar