lördag 12 december 2009

Fredag natt

Blev en tidig kväll på jobb idag, skönt :) Var klar redan vid halv 10.. väldigt ovanligt för mig :P Så har lagat och fixat lite här hemma inför morgon dagen och myst i soffan men sambo och sessan... Nu har jag katten liggandes på rygg och upp och ner med huvudet, tungan så klart ute ;) Och sambon ligger på andra sidan soffan och sover gött :P Sötnosar där <3 Har sagt det förut och jag säger det igen... Kommer aldrig kunna bo tillsammans med någon annan, ingen som skulle klara av mig för en längre tid ;)

Stod på vinmonopolet idag och visste inte riktigt vad jag skulle dricka, beslutångest på hög nivå! Så blev två flaskor med bubbel ;) hihi... Ja men nu kommer vi ju inte kunna dricka igen fören den 25 så bäst att passa på ;)

Kommer börja dagen rätt tidigt i morgon, ska upp vid 10 och ringa till spa avdelningen på pers.. Håller tummarna för att det finns tid till oss :P Vet att vi alltid ska vara ute i sista sekunden ;) Jaja, blir det ingen massage idag så får det bli bubbel med lite bubbel ;)

Näe, sängen nästa :D

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar