lördag 19 december 2009

Fredag natt

Länge sen jag skrev, men har en riktigt bra ursäkt faktiskt hehe :) Har varit en ängel och lånat ut min dator och extra hårddisk med massa filmer på till lilla Tina.. Stackarn satt där med två barn, utan varken tv eller dator, hörde paniken i hennes röst hehe :) Så från i tisdags har min lilla pärla gjort nytta någon annanstans än hemma hos mig :) Blev beas dator som får gå varm i stället ;)

Var på jobb idag, gick fin fint.. De två stora sällskapen blev betydligt mycket mindre så vvar inga konstigheter.. Vi han duka upp tills i morgon oxå så behöver inte börja fören kl17 :D Nice!

Var allt lite kallt att gå till jobbet idag, temperaturen låg tydligen på ca -23 grader.. Hmm inte så konstigt att håret mitt blev vitt och kinderna väldogt röda hehe Var ännu kallare när jag gick hem men märkte inte av det lika mycket, då är det den där helvetes backen så för upp flåset lite mer :P

Två arbetsdagar kvar sen är det två kediga dagar innan bilen rullar hem till sverige igen! Och det ska bli jävligt skönt :) Ska krypa upp i soffan hos pappsen och njuta av ett glas glögg eller två medans vi försöker ta tag i allt som är upp och ner i mitt liv (det vill säga så gott som allt! ;P)

På måndag blir det film hemma hos J, ska låta de förälskade paret få pussas i fred ;) hehe Så flyr lägenheten och kryper ner i en av J:s soffor och ser en dålig film ist :) På tisdag måste jag packa det sista och ta mig en tur till nes för att säga god jul och sånt tjafs till alla :) Prata en massa skit med soldis över en kaffe och cigg är ett måste så klart! Och en tur till Tina och säga ha det till henne och hennes prinsessor så klart :D Hmm rätt så mycket som står på schemat som vanligt ;) Me like <3

Rätt bra när jag har saker att göra hela tiden för då går jag inte runt och tänker så mycket.... Men nu ska det väl gå bra, förut var jag med besviken och ledsen, nu är jag mer förbannad och bestämd, vilket är mer till min fördel :)

Nu ska jag hänga upp jobb skjortan som har blivit ren och fin sen blir det sängen.. Håller tummarna för att bilen startar i morgon, skulle behöva köra sängen till hemsedal innan jobb :/

Du är en idot! Men tyvär en idiot som jag är glad i...

Natta <3

1 kommentar:

  1. Tja baby! Klockan har jag köpt på Ur och Penn i katrineholm, den finns även att beställa på deras hemsida om du inte orkar vänta :P
    uropenn.se. Just den klockan är av märket Jet Set Addiction :)

    SvaraRadera