söndag 20 december 2009

Lördag natt

Kl är över 2 och jag borde varit i säng för länge sen, suck att man aldrig lär sig ;)
Men att sitta och bubbla lite med sambon innan man ska sova är ju rätt härligt då, slö titta lite på tv och snoka på internet.. Woohoo, vilket liv jag lever ;)

Är bra att jag snart är på väg hem till sverige igen, kanske man kan få upp allt på rätt köl igen.. Vad konstigt det skulle vara att få en vanligt rytm.. En vardag utan drama?? Hmm ska nog se över det där engång till, finns en risk för att jag fort kommer bli uttråkad hehe :)

Kom oss iväg till hemsedal idag, var kul att få träffa vera och alla andra :) Så blir en liten utgång i morgon, bransje kvällar, me like :) Kan nog vara bra att få komma ut och dansa lite skulle jag tro :)

En arbetsdag kvar nu, sen blir det julferie ;) Börjar kl13 i morgon så borde verkligen ta och sova lite nu.. Jaja blir nog bra :P

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar