tisdag 15 december 2009

Måndag

Har haft en härlig dag :) Ja i alla fall under några timmar hehe.. Att ta en massage var bland det smartaste besluten vi tagit tror jag :P Men nästa gång blir det faktiskt en hel dag. Utan mobil tlf och bara en massa ta-hand-om-oss-själva-och-njuta-av-dagen-aktiviteter :D <3

Ska upp och göra lite ärenden i morgon innan jag ska iväg till butiken och ha upplärning tillsammans med Tina.. Ska bli kul att få börja göra något annat för engångskull.. Skapligt trött på att servera, vet inte varför men har bara inte hittat tillbaka till gnistan, den som gör att det är kul att gå på jobb.. Hmm jaja ska ta mig en riktig funderare över jul hemma hos familjen sen får vi se vad jag ska göra med mitt liv.

Beas sug på att flytta och se något annat har smittat mig en massa tror jag, men har faktiskt varit här i hallingdal i två år. Så är väl på tiden att man får arslet ut vagnen och gör något annat, innan man gror fast här hehe :D Kan ju alltid komma tillbaka, gol finns ju faktiskt kvar ;)

Näe, ska ta och slänga mig själv i säng så jag kommer upp i morgon. Usch kl står på 07.30(!) Ingen mänsklig tid att gå upp på ;)

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar