tisdag 8 december 2009

Tisdag

Och ännu en dag fri :D Härligt ;) Ska ta mig en tur över till Tina sen och prata en massa skit över en kaffe eller tre :)

Sitter och ser efter jobb, med depp musik strömmar ut högtalarna och en K som ligger och snarkar i soffan.. Men på något konstigt sätt har har jag svårt att glädjas över det.. Vill skruva tillbaka tiden tillbaka för över en månad sen och stanna kvar där! Känns som om allt blir bara tyngre.. Försöker se allt det positiva och se efter små saker att le över men det är svårt när man inte hittar något..

Usch nu är jag så där negativ igen, vet att det blir väldigt tråkigt i längden att läsa alla de här deprimerande och tråkiga inläggen men måste skriva av mig lite oxå. Är lättare att skriva än att prata om vissa saker, och just det här är en sådan sak!

Längtar hem till familjen oxå. Blir nog värre för att jag vet att jag snart ska hem till alla där hemma.. Inte många veckor kvar nu :) <3

Ska ta och hoppa in i duschen så jag kommer mig iväg någon gång idag till snuppan :P

Ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar