torsdag 10 december 2009

Torsdag

Dagen med stort D närmar sig med snabba steg... Snart är vi på väg hem igen :) Härligt :P Om jag känner efter så kommer det bli skönt med en liten pause från vardagen, att få komma hem och ta det med ro (fast det kommer bli en massa stress över jul :/ ) Ska ta mig ner till djurbutiken i veckan och se efter en fin sele till Sessan hehe :P Hon kommer till att hata mig när den ska på :) Men har inte så mycket mer att välja på, menar hon måste ju få komma ut och sträcka på benen under en 10h bilfärd...

Ska ta och hoppa in i duschen och göra mig klar för jobb snart, längtar till helgen, den kommer bli galet bra :D Tina blir hela 24år och det ska vi allt fira ;) Första utgången med flickan på snart över ett år oxå :) Kuuuul, här ska det drickas bubbel ;)

Jag ger upp, orkar inte bli besviken

Ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar