söndag 6 december 2009

Lördag natt

Äntligen har jag tagit helg :D Lite senare än andra men i alla fall ;) Den här veckan har varit slitsam så väldigt skönt att slippa behöva tänka på att jag ska på jobb i morgon, äntligen fri :D

Blev utgång i hemsedalen i går.. Och där försvann alla vuxenpoängen! Att gå ut och dansa, okej.. men att gå ut och bli skita full (dålig kombination de där, för lite sömn, massa jobb och för dåligt med mat i en vecka + alkohol..) ÄR INTE OKEJ! Drar mig själv i örat för fullt här hemma så det behöver min älskade far inte tänka på ;) Men var dock länge sen vi var ute så där ska vi ha ros tycker jag :)

Blev en sväng över till J efter jobb och såg en film, dålig japp.. Men var gött att slöa lite i soffan och prata massa tomma ord utan betydelse :)

Ska ta och krama om kudden lite nu hade jag tänkt, i morgon blir det en tur till nes.. hälsa på alla gammla fisar på hjörnet ;)

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar