fredag 4 december 2009

Fredag

Redan helg, va fort dagarna går.. Blir sena dagar på mig på jobb.. Igår kom jag hem vid 2, tar ifs ca 30min att gå, blev dock erbjuden att få sitta på med hela två stycken, men grinig och bestämd som jag är så ska jag f*n mig gå hem ;) Har jag tagit mig till jobb själv, ja då ska jag allt kunna ta mig hem själv oxå hehe.. Ska väl erkänna att jag börjar känna av mina promenader och spring på jobb i mina stackars ben, hehe sliten är bara förnamnet ;) Åååå träningsvärk, härliga känsla, var inte igår :P Kanske skulle man ta och ordna en stegräknare bara för att se hur långt man egentligen går per dag, skulle vara nått :P Blir du stolt över mig nu pappsen ;) Man kan ju nästan tro att jag börjar bli vuxen, haha :)

Två arbetsdagar kvar till helg, två låååååånga och sena dagar.. Mer pengar till mig ;) Woohoo me like a loooot :) Sen är jag som sagt ledig sön, mån och tis :)Så på söndag blir det att dricka helg vin med bea :) Båda är ju lediga måndag så bästa att passa på, henne har jag inte sett mycket av den här veckan heller tyvärr :( Men det tar vi igen på söndag snuppa <3

Försöker trötta ut min katt genom att leka aport med henne, normalt? hon låter som en kalkon oxå haha, sjuksjuksjuk katt ;) Men vi tycker ju om henne för det då ;) Svårt att låta bli, hon är ju såååååååå söt min lilla bebis :P

Näe, kanske man skulle börja lite lätt med att städa... Hmm undra hur många gånger den här veckan jag har sagt/skrivit det egentligen? hehe.. Näe men måste nog ta tag i det snart, kommer besök på söndag så är väl rätt bra om det ser någorlunda ut som ett hem här ;)

När det blir varma sommar dar, kom ihåg mig då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar