tisdag 1 december 2009

Måndag natt

02.56 och jag är fortfarande vaken... FYYYY mig! "slår på fingrarna rätt så hårt!"

Ska ta och göra mig klar för sängen strax, har lite saker att fixa med här hemma i morgon.. Typ städa :/

Trodde jag inte skulle börja jobba på nya jobbet fören till helgen ja, härliga lediga vecka tänkte jag fint för mig själv, hmmm nääee.. Börjar med upplärning i morgon kl:16.. Men känns endå riktigt skönt att få ta tag i det och bara börja nu med det samma.. Snart är det en massa att göra och är skönare om jag känner mig säker på det jag gör.

Min ipod is alive!! Woohoo, har haft den i över ett år och bara använt den en enda gång sen har expert bara jävlats med mig alla dom gånger jag har fått lämna in den... SÅ nu tog jag helt enkelt saken i egna händer och ordnade upp i deras jävla röra.. Och vipps så hade jag en fungerande ipod igen ;) Härligt det är ibland att kunna göra saker själv utan att behöva någon hjälp från någon :P Älskar känslan :)

Och så blir det numera att få gå till jobbet! Men med musik i öronen och nedförsbacke hela vägen till jobbet så ska nog dom där sega 20min gå bra ;) Tar nästan lika lång tid att gå ner som det tar att få bilen varm och skrapa rutorna.. plus att jag får ju faktiskt motion (samtidigt som jag sparar pengar ;P) Woohoo, vuxen poängen bara ramlar in här haha :P *Hi five*

Mår bra då :) <3

Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar