tisdag 22 december 2009

Tisdag

En natt kvar! Helt galet :P Ska bli sååååååå skönt att få komma hem igen, slänga sig i soffan hos pappa, dricka ett glas med glögg och somna in hehe :) Sen hem till mammsen på jul, äta svensk julmat, se kalle anka, öppna paket och bara mysa med ost och kex :)

knappt 4h senare var jag och daniel tillbaka hemma igen, alla julklappar var inhandlade på ca en halv timme hehe :) Där snackar vi om snabbhet ;) Blev en liten julklapp till mig själv med då :P Måste ha något litet för att känna att det är jul ;) Blev inget till Sessan då, jaja.. köpte gourme mat till henne ist hehe ;) Bortskämd? näe vadå? ;)

Ska ta en tur till nes senare och säga ha det till allt och alla och prata lite skit över en kaffe eller tre med flickorna :D

Blev en liten utgång i söndags i hemsedal.. Var länge sen jag skrattade och dansade så mycket :) Härligt! Möte sambon i dörren när jag kom hem från efterfesten kl10 på måndags morgonen, haha :) Hela måndagen låg jag i fosterställning i soffan och tyckte synd om mig själv :) E kom över och höll mig sällskap i mitt klagande hehe :) Var faktiskt synd om oss just då! Blev pizza och ännu mera film när bea kommit hem från jobb och daniel hade kommit från tåget.. Ååå härliga julferie ;)

Trotsar även den röda julen i år och har hängt upp SVARTA(!!) julgranskulor hehe :D me like!

Snart blir det byebye norway, Haaallååååå sweden! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar