lördag 12 december 2009

Lördag morgon?

Klockan är snart närmare 4 och jag är fortfarande vaken.... Gick faktiskt och la mig för att sova lite men sen när jag skulle ställa klockan så fick jag sms från tina... Och då på något vänster började jag läsa alla mina gamla sms...

En månad, inte ens det, på mindre en 3 veckor(!) har allt bara rasat.. Blivit så märkligt och annorlunda.. Jag förstår inte vad det är som händer, vad jag gör för att lyckas om och om igen.. Jag läser gamla sms och jämför med de nya.. Jag ser ett mönster, ett mönster jag egentligen inte vill se.. Som jag förtränger och skjuter bort, frågan är nu hur länge jag kan göra det innan jag måste se sanningen i vitögat och börja om från ruta 1 igen?? Känns alltid lika tungt, men att man inte har vant sig ännu det är konstigt.. Så många gånger, alltid samma visa. Det får en att börja undra om det verkligen finns någon där ute för mig.... Just nu känns det ganska så hopplöst...

Kanske lika bra att dra täcket över huvudet och försöka sova lite skulle jag tro, är faktiskt en dag i morgon igen :) En dag med förhoppningsvis spa på dagen med älskade Tina, lite jobb sen iväg och dricka bort att bekymmer tillsammans med tjejerna :D

Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar