torsdag 10 december 2009

Onsdag

Och äntligen hemma från jobb.. Blev ett pass mellan 16-00 härligt :) Var lugnt och stilla idag, var tur att chefen var på "flumm" humör för då kunde jag vara mig själv ;) hehe

Trodde jag skulle få mig en fri dag i morgon igen men så blev det inte.. Jaja, julbaket får vänta, jag behöver jobba så jag får pengar ;) Blev erbjuden skjuts hem idag igen men nejdå, jag gick :P Är en liten hemlighet att jag faktiskt börjar till att gilla mina promenader hem (fast är fortfarande grymt emot det ;P Tror heller det inte är så himla bra för mig eftersom jag oftast låter tankarna flyga iväg när jag är själv) Men det betyder inte att någon(läs pappa!!) ska dra iväg mig på en massa lååååååånga promenader nu när jag kommer hem till sverige land! ;)

Ska väl ta och finna sängen nu skulle jag tro, måste försöka hinna köra en utav sängarna till hemsedal i morgon oxå när K har kommit tillbaka med bilen.. Usch, hatar måsten..

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar