måndag 4 januari 2010

Måndag

2010....

Och det nya året firades genom att kolla på fyrverkerier genom sovrums fönstret tillsammans med katten medan sambo sov så sött ;) Var endå skönt att det inte gick så hårt till, båda har legat sjuka strax innan nyår med feber och skit.. så vuxen poäng samlade vi en massa av hehe :)

Dock försvann mina ganska fort, var på tur med jobbet den 1-3, till lillehammer.. uffa mig vilken hård helg hehe :) Men som jag har skrattat :) Var ett galet gäng som hade det väldigt kul i alla fall :) Så det var endå en bra start på det nya året :)

Har gjort lite ärenden på stan idag, känns bra :) Startat sparkonto med :P Woohoo, duktiga jag ;) Jajaja, skulle ha gjort det för en massa veckor sen men nu är det i alla fall gjort ;)

Att försöka släppa något man egentligen vill hålla sig fast i är verkligen inte det lättaste.. Man får anstränga sig till det yttersta att tänka på andra saker, så man inte kan tänka på just det man inte får tänka på. Det är inte alla gånger jag lyckas.. Men just nu känns det lättare, mycket lättare än vad det gjorde för några veckor sen.. Har nog redan på börjat min resa, för när jag redan nu börjar planera min framtid utan han med i bilden så ska det inte många mer veckor till innan alla känslorna (ja det flesta i alla fall) bara är ett minne blott... Kanske som med mina tidigare "erfarenheter" ska den här oxå sluta upp i vänskap? Tiden får visa alla svar.. Just nu orkar jag inte tänka mer på vad som kunde ha blivit, hur det kunde ha varit, om allt hade varit annorlunda etc. Just nu, vill jag bara försöka leva i nuet utan några frågor som inte får något svar...

Djuuuuuuuup är mitt andra namn ibland ;)
Väldigt osammanhängande jappjapp, that is me ;)

Ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar