onsdag 13 januari 2010

Tisdag natt

Och huvudet känns 3 gånger för litet.. Hmm har faktiskt inte tid att bli dålig just nu! :( Har jag ifs aldrig men hehe :)

Varit och hjälpt till i butikens gamla lager, gick finfint som alltid när vi gör något :P Precis kommit hem till en sovande sambo, vi får faktiskt inte så mycket tid tillsammans som man skulle tro att vi får.. Så får ta vara på det man har :) Blir lite kvalitetstid i morgon då eftersom bea börjar senare än vanligt :) Kan vi ta sällskap ner på stan oxå, hoppas att jag har fått min lön då så jag kan i vart fall köpa lite nya nudlar och bröd kanske :) Kattmat köpte jag för min tips, haha vilken prioritering ;) Barnet går så klart i första hand :P

Mystisk...

Men annars så går det rätt så bra nu :) Ska ta och göra mig klar för sängen och hoppas på att jag mår lite bättre i morgon :)

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar