onsdag 27 januari 2010

Allt för att slippa städa klart ;)

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Blåa jeans.
Den sista personen du talat i telefonen med? Jobbet.
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen
Vilken är din favoritdryck? Pepsi Max.
Hårfärg? Mörkbrun + lite rosa/lila/blondt.
Ögonfärg? Gröna/Blå/Grå.
Syskon & deras ålder: Elin 24, Gustav 16
Favoritmånad? Augusti
Senaste filmen du såg? Kommer faktiskt inte ihåg :/
Vad läser du för böcker? Allt från tantsnusk till krim :P
Hur ser din musmatta ut? Har ingen.
Vad ska du göra imorgon? Städa, tvätta och jobba.

Senaste person som ..
Sov i din säng: Jag, Sessan och Hunden-Harry.
Skällde på dig: Bea var lite bitter över mina nya skor men gick över fort :)

Vilken svordom använder du mest? Faaaan.
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? Beror på hur mycket jag har vunnit.
Använder du huvtröjor? Av och till.
Tittade du på tecknat när du var liten? Allt för mycket ;)
Vilka spåk pratar du? Svorsk, blandning mellan svenska och norska hehe :)
När grät du senast? Var nog någon månad sen, allt för lite jobbigt just då.
Har du några tatueringar eller piercingar? En piercing och några tatueringar :P
Vilken är din favoritfrukt? Jordgubbe? Är en frukt va?! :)
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Har aldig gjort och kommer nog aldrig till att göra ;)
Skulle du någonsin kunna hoppa fallskärm? Jaaaa, villvillvill :D
Sover du på mage, sida eller rygg? Mage.
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Om det är något viktigt det gäller så kan det vara lite bittert.
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? Ingen aning.
Sträck ut handen så långt du kan. Vad når du? Ett täcke vi har i soffan.
Vad ska du göra ikväll? Dricka lite latte och mysa med Sambon, och damsuga rummet.
Vad ser du fram emot? Maj månad, nya äventyr :)
Frisyren, hur ser den ut? Alltid lika förjävlig ;)
Vad åt du senast? Wook a la Emma :D
Gillar du att laga mat? Hatar att laga men älskar att äta ;)
Vad heter du i andranamn? Marlene.
Vad är sexigt? Finns mycket som kan vara sexigt på rätt person ;)
Vad heter dina husdjur? Katten heter Sessan/Kattjävel!
Sommarplaner? Njuta av allt som sommaren har att erbjuda :D
Sparare eller slösare? Slösare.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Men rätt person så ja.
Bio eller promenad? Bio.
Jag har varit utomlands: Grekland, Turkiet, England, Norge(?)
Jag har mobil: Ja, några stycken men alla fungerar inte ;)
Jag är allergisk mot: Tror jag kanske är allergiskt mot citrusfrukter och polen.
Jag har tagit studenten: År 2007.
Jag har svimmat: Inte allt för många gånger som jag minns.
Jag röker: Ja.
Jag älskar någon: Min familj och mina vänner.
Jag har rapat högt offentligt: Ja, det är bättre den vägen än andra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar