onsdag 20 januari 2010

Tisdag

Blev en dag på jobb.. Började dock inte fören 14, vilket är väldigt skönt för då får jag sova lite längre ;) Kom mig hem efter halv 12.. Blir nog det samma i morgon skulle jag tro, mer timmar till mig ;) Ska vara ledig torsdag, fredag men får se hur det blir.. Ska försöka mig på och få igång bilen när jag är fri. Hoppas att den startar, om inte så får någon snäll komma och hjälpa mig om dom vill :P

Borde ta och slänga mig i säng snart, hade varit bra om jag kom mig upp skapligt i morgon.. Har ett rum som skulle behövas städas engång för alla, hmm undra hur många gånger jag egentligen har skrivit det, haha :) Men om man nu får oväntat besök någon dag så hade ett välstädat rum varit trevligt :P

Särbo.... Låter inte riktigt lika bra som sambo då men det får bara gå :) Tror att första veckan kommer gå fint men sen kommer jag väl klättra på väggarna för att jag måste komma hem till en tom lägenhet kväll efter kväll.. Är tur att jag har mitt lilla monster som kan hålla mig sällskap :P Kommer sluta upp som en galen tant med 100 katter haha :) Thats my life ;)

En bild på mig och darlo bara för att vi är bäst ;)

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar