tisdag 12 januari 2010

Tisdag

En lååååånt och skön sömn blev det på mig :) Vaknade till när jag fick sms strax innan kl 15 hehe :) Var nog tröttare än jag trodde :) Flyttade mig raskt över till soffan där jag nu har suttit ja så gott som hela kvällen :P Lyft på mig och bytt tvättmaskin då, det ska jag ha en stjärna i kanten för ;)

Ska iväg och hjälpa till lite i gamla butiken strax, packa ner lite varor.. Rätt skönt att fördriva kvällen med nått bra :) Sen blir det sambo mys, hon lämna ju mig i morgon :( Inte alls snällt om ni frågar mig! Och som grädde på moset börjar min förkylning bli värre.. hmm vem ska nu ta hand om mig och tycka synd om mig om min sambo lämnar mig?! Näe hon får nog bli kvar här hemma hehe ;P

Tänker inte så mycket längre.. Men om jag hade fått välja hade jag faktiskt hellre haft dig kvar :( Suck, varför saknar man dom som är idioter?

Ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar