tisdag 26 januari 2010

Tisdag fortfarande

Och vad har jag gjort på min fria dag.. Hmm blev inget av med skattekontoret tå, typiskt.. Men fick reda på att chefen att jag är tydligen fri i morgon med så blir att få arslet ur vagnen och släpa sig ner dit i morgon i stället :)
Tog en sväng inom och kollade på Bellas nya lya, kommer bli jätte fint och mysigt :) Sen hade vi sällskap ner till sentrum, efter en snabb matbit inne på moibien så tog vi en tur inom lite affärer, hittade ett par nya fina stövlar till min sko samling :D Och innan nu alla skriker och gormar över min jätte dåliga ekonomi så måste jag faktiskt berätta att de bara kostade 150kr, var på 75% REA ;) Handlade lite andra nödvändiga saker sen blev det en tur till affären, länge sen man handlade lite mat så var väl på tiden skulle jag tro :) Efter lite gourme middag med Bella så tog vi lite myskväll.. Målade tånaglar, hade på ansiktsmask, tände ljus och drack latte :) En ny tradition som ska införas :P

Men i morgon blir det nya tag :D ska försöka komma upp innan kl12, städa mitt rum, tvätta lite mer, samtidigt som jag springer runt och dansar till min braiga musik till spotify i mjukikläder, hårinpackning och ansiktsmask.. Här har ni en kvinna som ska försöka sig på flera saker på en och samma gång, önska mig lycka till ;)

Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar