lördag 23 januari 2010

Fredag

Har varit en låååång dag på jobb.. Började vid 11 och var hemma igen strax innan 12 i natt.. Hmm jaja mer timmar till mig ;) Jobbigt bara att jag så klart var tvungen att tvätta min jobb skjorta när jag kom hem.. suck, så nu sitter jag här, med musik i öronen (för att inte störa sambon :P) och kastar en boll till katten medans jag väntar på att tvätten ska bli klar.. Hoppas på att det blir en lugnare kväll i morgon, men men.. Har ju dock serverat snygga rallygrabbar hela dagen så har lätt varit värt varje jobbig timme ;) Hehe, att man aldrig lär sig :P

Tror att det är som min älskade mamma sa engång i mina unga dagar, att jag är nog kär i kärleken.. Kan man få medicin mot det tro? ;)

Tror faktiskt att jag har sån tur att tvätten redan är klar :P Så blir nog att ta och sova lite snart, lite jobbigt att jag inte är riktigt trött än, ska upp om ca 8 timmar igen, jaja.. sömn är väl överskattat eller hur ;)

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar