torsdag 21 januari 2010

Torsdag

Och så fick jag en dag fri... Skulle ta mig en öl i går när jag kom hem från jobb, blev 5 :/ Sen var klockan helt plötsligt halv 6 :/ Uppps, men men sånt som händer :P Vaknade ändå upp strax innan kl 12 i dag, hade fått sms från min chef, och trodde att det stod att jag skulle börja jobba kl 11 idag PANIK! Kastade mig nästan ur sängen, men läste det engång till och såg snabbt att det stod i morgon hehe :) Skönt ;)

Sitter i sängen och ska äta omelett, orkar inte flytta datorn till vardagsrummet så blir att mysa i sängen en liten stund till :P Spotify spelar en massa musik och snön faller på bra utanför fönstret.. Rätt gött man har det ibland :)

Nu när vi har något nytt att se framemot så kommer nog månaderna gå lite fortare :)
I februari ska jag till sälen och hälsa på linda tillsammans med Elin <3
I Mars måste jag försöka ta mig hem till sverige, syster fyller faktiskt 25 :P <3
I April fyller bea, då ska vi åka någonstans och hitta på något kul :) <3
O sen är det Maj, Innebär flytt och nytt jobb.. Jupp, kanske kommer 2010 bli ett bra år trots allt :)

Kommer så klart bli jobbigt att lämna ett ställe man har sett som sitt "hem" i några år, trots att ja har bott o jobbat i hemsedal i 2 vintrar är det endå hallingdal jag har bott i, och gol o nesbyen har varit platser jag har besökt :) Fick träffa många nya människor under min tid på Nesbyen och är så himla glad över alla vackra jag har lärt känna :) Tina och hennes prinsessor ligger väldigt varmt om hjärtat och betyder en massa massa.. Kommer bli tungt att säga hej då till henne :( Men nu är det ju inte ett hej då för alltid då! Rosendal är ju bara några timmar bort med bil så att åka tillbaka över en kort weekend går ju faktiskt :D

Städa rummet kanske?? Hmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar