tisdag 12 januari 2010

Måndag

Och bara en dag till på min långa ledighet (två dagar ;P) Ska försöka utnyttja min tisdag till max.. Hmm rädd för att jag kommer hamna på soffan och sen bli där hela dagen men ska faktiskt ärligt göra ett tappert försök till att få vårat hem till att se ut som... ja ett hem igen hehe :) Tvätt som ska tvättas, disk som ska diskas, golv som ska damsugas, rum som ska ryddas.. ja jag har lite att stå i ;)

Har varit en lugn och skön dag idag, tog mig en lugn och skön förmiddag/eftermiddag på soffan tillsammans med en överaktiv katt(läs:monster), datorn och en bok.. Sen tog jag mina ben och resten av kroppen och gick ner till sentrum där jag mötte upp min lilla sambo :) Spottade och svor över gamla jobbet som strular med feriepengar och skattekort, åt lite mat och sen blev det en tur upp till Tina och hennes änglar :) Var en trevlig kväll med lite dans, te och snuskprat.. Precis vad jag behövde i vinter mörkret.. Tog hinten tjejer ;) Ska faktiskt ta mig i kragen och bli bättre, försöka att skärpa mig.. Det är nog på tiden att jag växer upp med skulle jag tro :)

Blir lite dator till sen sängen, en bra bok och den galna katten på magen.. Låter riktigt bra om i frågar mig :)

Flickorna betyder en massa och mer därtill <3<3



Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar