tisdag 26 januari 2010

Tisdag

Och jag är fri :D Efter en hård helg så tyckte the big boss att jag i alla fall förtjänade en dag fri för att återhämta mig lite :) I morgon är det bara på jobb igen :) Men vad gör det, jag har ju den snyggaste och coolaste tröjan i hela Gol, mmmm lagom stolt eller vad ;) Okej, nu ska jag sluta skryta med den.. Men guuuuuuud va tuff den är ;) Ska ta en bild så alla ska få se någon dag hehe :P

Har kommit upp rätt skapligt idag, hmm var ju tack vare att någon ringde och väckte mig :P Och sen att skapligt är innan kl15 kan kanske diskuteras mer ;) Men men, uppe är jag och väntar på att tvätten ska bli klar :) Sen ska jag iväg ner till sentrum en sväng, måste till skattekontoret och ordna med riktigt norskt personnumer, släng er i väggen, Emma ska bli norsk :/ Ujujuj, är jag aldrig mer välkommen till släktmiddag hemma inte ;) hehe nej då, men är så mycket lättare att skaffa abonemang på tlf, tv och internet med det :) Ska fönster shopa lite oxå, gråta över allt jag inte kan köpa :( Blir en kaffe med bella i väntan på att bea ska sluta sen iväg en tur till kiwi och handla kattmat och nudlar.. mmm ;)

ca 3 månader kvar nu, känns länge men endå lite skrämmande... Men älskar att ha något nytt att se framemot :D

Ha det <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar