tisdag 12 oktober 2010

uttråkad...

Åååååå jag hatar att vänta på saker och ting! Kan inte klockan bli två nu bara så jag kan få komma mig iväg till stationen!! Fast tror jag går runt kvart i två, ska hämta ut biljetter och sånt, hoppas det där jävla tåget inte är försenat nu bara...

Får väl gå ut och ta mig en cigg medans jag väntar på att tiden ska gå, ska man orka bädda sängen tro.. hmm är ju rätt nice att komma tillbaka till en fin lägenhet då ;) har ju plockat ihop mina saker och packat väskan, laddat ipoden med ny musik och har filmer redo på datorn.. Har inte så mycket mer att göra faktiskt :P

Bea tycks sova oxå :( Tänkte hon skulle gfå underhålla mig lite men det gick ju så där... försöker med tina ist :D ser om jag har bättre tur där ;)

Saknar lilla familjen där hemma <3

Puussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar