söndag 31 oktober 2010

Its my life...

Blev en liten utgång igår, älskade tina kom förbi och sa att hon inte ville att jag skulle sitta själv hemma en lördags kväll :) Sötnosen där <3

Så vi tog oss några glas nere på pers, kände dock att jag inte var på topp men det var endå skönt att få träffa lite människor, om inte annat se några ansikten, pratade inte så mycket :) Blev efterfest till klockan var runt 6 på morgonen, höll på att somna, alltid lika social ;) Fick mig en morgon promenad hem med en kompis som höll sällskap, satt och pratade lite om allt mellan himmel och jord, men när klockan började närma sig 8 så kännde jag att nu är min kväll gjord hehe.. Så det var gott att komma sig i säng och få somna på engång faktiskt.. Var bra trött i ögat när klockan ringde igen bara några få timmar senare för att jag skulle upp och på jobb.. Men var en lugn och stilla dag så blev inte så många timmar på mig..

Nu sitter jag hemma och väntar på att lilla tina ska svara på mitt sms, sen blir det kanske pizza med henne :)

det känns lite lättare nu...

This ain't a song for the brokenhearted
No silent prayer for the faith departed
And I ain't gonna be just a face in the crowd
You're gonna hear my voice when I shout it out loud

It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive

(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said, "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
'Cause it's my life

This is for the ones who stood their ground
For Tommy and Gina who never backed down
Tomorrow's getting harder, make no mistake
Luck ain't even lucky, gotta make your own breaks

It's my life
And it's now or never
I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive

(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said, "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
'Cause it's my life

You better stand tall
When they're calling you out
Don't bend, don't break
Baby, don't back down

It's my life
It's now or never
'Cause I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive

(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said, "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive

(It's my life)
And it's now or never
I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive

(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said, "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
'Cause it's my life!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar