lördag 9 oktober 2010

Lördag

övernattade hemma hos tinafis och hennes prinsessor, gött :D fick sova i en riktigt prinses-säng ;) Tackartackar... <3

Snart är det jobbjobb, kanske det inte blir så sen kväll idag heller, tina hade velat ta med mig ut men min ekonomi säger "så fan heller att du kan!!" Funderar starkt på att vända döv örat till den ekonomin ;)

Bara 3 dagar till på jobb nu sen bär det av hemåt igen, synd bara att jag inte kan passa in så bra att jag kan träffa bea mer :( men hon jobbar ju så det är ju typiskt! Jaja nog om deeeeet..

Blev inget gymande för mig idag, men fick lite trim när jag gick hem till tina igår och sen tillbaka idag så har inte så mycket ångest :) Får ta några situps när jag kommer hem från jobb ikväll för att jämna ut det sen ta gymmet i morgon igen :) Ge mig mer peeeepppp folket!!!

Ha det <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar