måndag 4 oktober 2010

Då var det dags....

I morgon går bussen mot bergen.. Det lilla tråkiga är att jag måste vänta i bergen mellan 13 och 16.. jaja men det ska väl gå fint :) Får ta en liten tur ner till bryggan och sätta mig med en kaffe :) Bea-fis jobbar annars hade jag kunnat lekt med henne ju! :( Ska se om det inte blir billigare att köpa ett busskort/månadskort.. Måste höra med Fjant hur hon gjorde :) Kortet är beställt men måste ladda det oxå.. Ska se vad resan i morgon kostar..

Så nu är det väl på tiden att börja städa och packa skulle jag tro, men orken fínns inte riktigt där.. Ska verkligen försöka att hitta den nu, har lovat pojken att det ska se fint ut här hemma när han kommer hem efter jobb vid halv 5...

Näe nu tar jag mig i kragen och försöker ordna lite!!

Hör säkert av mig i morgon igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar