fredag 1 oktober 2010

1 oktober

Nu är det verkligen höst.. Det känns i luften, den är frisk på något konstigt sätt :) men när jag gick till jobbet idag så kände man fortfarande att solen värmde lite, alltid härligt det med :)

I morgon går jag på mitt sista pass på hotellet, blandade känslor men kommer bli bra :) Är på tiden att gå vidare!

Nu är det snart sängen, klocklan står på rigning 06.00, är frulle sen lite vila mellan 12-18 sen på igen till stängning..

Blir till att mysa med karln och sessan söndag, måndag medans tisdagen går åt till att ta mig till gol med buss och tåg.. Ställer bilen kvar i Rosendal, är inte speciellt sugen på att köra uppe på hardangervidda nu när snön har börjat komma där uppe.. Så blir till att pendla, men kommer bli rätt skönt att slippa köra :P

Snart får jag komma hem och träffa familjen och vännerna där hemma igen <3

Natta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar