torsdag 7 oktober 2010

Pepp-talk :))

Efter en seg dag och en lite frustrerande kväll så behövde jag allt lite uppmuntring.. Känns skönt nu när jag fått prata av mig lite både till bea och linda.. haha linda fick mig att skratta så jag nästan grät, den kvinnan är galen :)

Nu ska jag slänga på ett sista avsnitt av O.C sen får det allt bli sängen... Jobb i morgon från kl 12.. hoppas på lite fler timmar än idag men men.

Ny diet på börjas lite sakta i morgon, går all in med måndag som start, har inget att förlora (förutom lite fett ;P) Så nu jävlar ska det bli lite diseplin och jag håller tummarna för att det kommer funka :D Vem vet, kanske tar en tur ner till gymmet efter jobb i morgon, hade varit nice faktiskt :)

Håll tummarna för mig nu och ge mig lite pepp-talk varje gång ni pratar med mig :) Vill verkligen vara finare (och smalare) till fina adrians dop, är en stolt moster, men ska fan va snygg oxå ;)

Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar