torsdag 7 oktober 2010

O.C

Det kan inte vara bra för mig någonstans att kolla på den serien! Gråter till varje avsnitt, inte konstigt att jag alltid för ont i huvudet efter jag sett på den :P
Nu har jag iaf bara sista säsongen kvar, ser framemot det hehe :P Men måste spara iaf 3 avsnitt så jag har att se på tåget hem måndag natt... Ja på tal om tåg, om någon vänlig själ känner för att boka en biljett till mig så är dom varmt välkommna till att göra det ;) Kanske kan rycka tag i någon i kön på kiwi, blinka på med mina bambi ögon och se om personen smälter?? (dock tror jag att det blir mer det motsatta hållet, att personen undrar vad det är för fel på mig och om jag har tagit alla mina lugnande som jag ska..)

Men nu är det natta.. Dock inte alls trött, väldigt pigg om du frågar mig! Men det går inte serru, klockan ringer om 7.5h igen så skärpning Nilsson!!

Bjuder på lite (o)seriösa bilder nu när jag endå är på humör för det ;)

Nattttaaaa <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar