söndag 10 oktober 2010

10.10.10

Humöret är bättre :P hehe tidernas värsta pms kossa det är jag de ;)

har varit full rulle på hotellet idag, vilket är hur bra som helst :P Hunnit prata en massa med anders om restaurangen med och känner redan att allt känns bättre :) Är lustig hur allt bara kan vända, från skit till toppen.. Jag är en väldigt svår männíska att leva med, min karl ska ha jävligt massa ros för att han klarar av att bo under samma tak med både med och sessan ;) Älskar han för det <3

Sista dagen på jobb i morgon innan jag tar och åker hem en tur igen, tackar min älskade syster för hjälp av biljetten hem och tillbaka <3 ska ordna någe fint till dig tills jag kommer hem :D

ska mysa till det lite med te och tända ljus nu innan jag tar ett avsnitt av The O.C sen blir det sängen :) Packar och sånt i morgon efter jobb, tåget går inte fören 02.40 så har lite tid på mig ;)

Hoppas på en tur till stavanger på torsdag, en liten mini semster torsdag-söndag med älsklingen, ska hälsa på hans bror m. familj.. alltid trevligt :) och stavanger verkar vara en mysig stad :P



natta folkens <3

saknar mina fina flickor en massa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar