torsdag 14 oktober 2010

pw och sen frukost/lunch

Måste säga att jag tar och kastar den här dieten i väggen nu, ja jag menar inte att jag ska sluta med skiten helt och åter gå till mitt slappa jag igen, utan att jag bara vägrar att behöva gå hungrig..!! Så nu blir det till att äta havregrynsgröt med lett äppelmos till frukost, en jävla massa sallad och frukt under hela dagen oc middag ska jag få äta kyckling el fisk, men byter ut pasta/potatis/ris mot grönsaker och sallad.. Pluss att nu är det en jävla massa träning som står på schemat...! Var ute ¨på en fjelltur i över 2h igår(vilket är mycket för att vara mig, har liksom inte gjort det på över 2år!!) och nu är det power walk som ska bli dagens nöje :D Ska försöka lägga in lite jogging oxå om det finns kraft till det :P Så nu jävlar kör vi!!!!

Ha det så länge :D

Ooo en stegräknare måste införskaffas ganska så snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar