torsdag 14 oktober 2010

kycklingbiffar...

Ibland överaska jag mig själv hehe, inte trodde jag att jag kunde laga så god billig mat :P mina hemmagjorda kycklingbiffar blev en riktig favorit, hos mig själv iaf ;)

Kyckling färs 400g 22,-
lite salt, peppar, kycklingkrydda, 1st hackad chili, 1st gullök, 2 vitlöksklyftor... Serveras med broccoli, blomkål och morötter, allt kokt :) samt en mager dressing av lett römme och curry, mumma :D Så klart glömmde jag ta kort så ni får tyvär inte se hur gott det såg ut, men blev 2 biffar över (blev 4 biffar allt som allt) som vi ska ha till lunch i morgon så kanske tar kort då :P

Ska se om jag hinner med en liten morgon promenad innan frukost i morgon, blir att ställa klockan på senast 10, menar ska ju slappa av hela helgen så kan behöva röra på mig :P

Nu blir det en liten kvälls cigg ( ja jag ska sluta snart!!) och sen blir det soffan, kanske till o med lyxar till det och gör en liten jordgubbs/kiwi smothi :P

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar