fredag 29 oktober 2010

FUCK YOU!!!

Ingen ska få mig att må så dåligt! Jag har inte gjort något för att förtjäna det här!! Kanske inte alltid varit gud bästa barn men fan, förtjänar inte att bli behandlad så här utav dig!

Känns som om de man minst anade är dom som kastar knivar i ryggen på en, från alla håll och kanter..!! Är förvånad och besviken... Har blivit uppfostrad men sunt förnuft och ett SAMVETE!! Som säger ifrån när jag har gjort fel och att det kanske inte var rätt att såra den personen.. Ett samvete som får mig att ångra och säga förlåt!

Älskar mina vänner och min familj som ställer upp i vått och tortt! Bara av att jag vet att ni alltid finns där får mig att må 1000 gånger bättre!

Jag måste rycka upp mig själv, jag tillåter inte att jag går ner i träsket p.ga det här misstaget som inte ens är mitt fel!! Jag ska fixa det här! Jag ska fan i mej klara av att stå på egna ben, ska visa att jag klarar mig fan så lika bra utan allt!! Mitt nya liv kommer starta när som helst!

Min nya pepplåt är Lily Allen - Fuck you....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar