söndag 1 november 2009

Lördag natt

Äntligen är det söndag :) Ja, eller kommer ju säkert till att sova bort min fria dag men det ger jag fan i :) Ska bara kose mig en massa massa i soffan med dålig film och pizza och K :) Mmm, bättre söndag kan man nog faktiskt inte få :)

Var stilla på jobbet idag, gjorde mig ingenting.. Kände att jag var lite sliten efter att redan hade jobbat dag och inte sovit särskilt mkt på kvällen innan.. Och resan hem var kanske inte den roligaste heller.. Visst jag är skit glad för att det äntligen har börjat snöa, men fan vilket jävla piss väder det var att köra i! Fick ligga i 50-60km/h hela vägen från nes till gol, inte kul! Men men, hem kom vi iaf och det var ju huvudsaken :)

Så nu ska jag ta och slänga min trötta kropp i sängen, med vetskapen om att jag inte kommer sova själv i morgon natt så kanske jag kan somna ;)

Har även kommit fram till att jag nog kan låta min fantasi skena iväg ganska fort, bra el ej det vet man ju då aldrig.. Hmm, jaja ;)

Snart kommer Sambo hem Woohooo!! <3<3

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar