fredag 20 november 2009

Fredag

Helgen har precis börjat och jag längtar som vanligt redan till söndagen ;) Haha, samma visa varje helg, men endå så älskar jag att jobba bar på helgerna :) Hmm, ska inte ljuga för er nu, klart jag har längtat efter en fri helg någon gång ibland hehe, men just nu gör det mig inte så mycket att få jobba helger :) Ett "vanligt" mån-fre jobb hade kanske varit kul som omväxling men om jag känner mig själv rätt hade jag nog tröttnat rätt fort hehe :)

Ååå det var så härligt att inte behöva sova själv i går, har sagt redan förut att jag blivit bortskämt, men insåg inte fören nu när jag sovit själv i 2 veckor hur bortskämt jag egentligen var, hehe :) Helt enkelt underbart att få sova på K:s arm igen, t.om bättre än min kudde (och jag älskar(!!) att sova på min kudde)

Sitter i soffan med ansiktsmask och känner mig jävligt snygg ;) Ska ta och ta tag i disken idag, funderade riktigt starkt på att ta med den till jobbet och diska den där, haha :) En bänk diskmaskin ska jag införskaffa mig i jul det är en sak som är säker!! Nu är jag jävligt trött på att behöva diska förhand, det tar ju en sån jävla tid!

Ekonomi nyheterna: Mjooo, den går väl sisådär.. men känner endå ett litet lyft efter jag var i sverige, wooohhoo kanske jag börjar bli vuxen? hehe ;)

Vi satt och kollade på stuga över nyår häromdagen oxå, vi måste bara boka en! :P Soft, en hytta för 10st kostar ca 8000 över nyår, hallåå... Det är ju taget ;)

Fick ni lite uppdatering hehe (nöjd nu bea?! ;P)

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar