onsdag 18 november 2009

Tisdag

O så var ännu en dag förbi.. Dagarna går rätt fort endå :)

Lite halv kul att den enda tiden jag får med min sambo är på nätterna :/ Jag sover när hon åker på jobb och jag har åkt på jobb när hon kommer hem. Oftast kommer jag inte hem fören efter 23 tiden på kvällarna heller.. Jaja, men vi är ju natt människor så går väl bra :)

I morgon åker jag till ål med prinsessan.. Uffa mig, kommer inte alls bli kul att få se henne ner sövd :( Men bara att bita ihop.. Ska bara försöka ta mig upp i morgon och få ner henne i hennes bur, hehe.. Kommer bli ett äventyr bara det ;) Hoppas att allt kommer att gå fort för både hennes och min skull, haha.. Hönsmamma nr 1 ;)

Och älskade sambo har även berättat hela min framtid, tror hon ja säger jag bara ;) Klart jag ska skaffa mig hus i framtiden, men känns lite väl tidigt att börja prata om det nu ;) Så bea: Rukkedalen ser vi inte framför oss, mååååååånga år kvar innan jag kan börja tänka på villa, volvo, vovve ;)

Men saknar lite då...

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar