tisdag 10 november 2009

Tisdag

Och mitt 100:e inlägg... woohoo ;)

Att jag låg och sov idag fram till halv 3 var inte så himla populärt av pappsen tror jag, men va fan.. jag har ju semester ;) Skön var det i alla fall :P

Igår så ordnade jag med muttrarna på bilen, kan ju själv så vad f*n ska man med en karl till igentligen?! ;) Damsög öven ur den och tog bort en jävla massa skräp, hehe Tina kommer inte känna igen sig i den ;) Sen körde jag över den till Farbror där den ska få stå tills i morgon kväll och bli lagad och fin :)

Började gårdagen med massage oxå... Mmmmm Me like!!

NU ska jag göra minsta möjliga på så lång tid som jag bara kan ;) Ska slänga mig ut i kylan och ta en morgon cigg sen blir det rakt i soffan!! :)

Bea: Har min katt hittat hem ännu?! ;)

P&K

1 kommentar:

  1. Nej din katt har faktiskt inte hittat hem æn... så jag hoppas att hon væntar på mig nær jag kommer hem :)

    SvaraRadera