onsdag 11 november 2009

Tisdag natt

Har sååååå tråkigt... Borde väl igentligen ta och sova nu eftersom klockan kommer ringa vid 8 i morgon.. ingen männsklig tid att gå upp enligt mig hehe ;) Men orkar inte.. jaja..

Är väldigt sugen på att ta och åka till hemsedal och stå lite i backen, hmm ska se över om man kanske skulle ta sig en sväng dit nästa vecka, hade varit skit kul :P

Ekonimin är som sagt inte på topp just nu, är den väl aldrig så ingen nyhet direkt.. haha.. Men ska verkligen försöka ta tag i den och försöka vända på det.. Ska prata med banken när jag kommit hem och se om man kan öppna ett sparkonto.. Måste ta och fixa kattfan oxå så jag inte får en massa små bebisar där hemma.. Är tyvär inte gratis det heller :( men men, tycker om den lilla skiten så bara att le fint och betala..

I morgon blir det kattne för hela slanten :) Woohoo.. Bella kl 10. Möte 11.30 Linda och Elin 12.30. ÖB med pappa vid 16.00 sen e-tuna för att hämta bilen.. Jodå, jag ska hinna med allt ;) Får ta en tur in på torsdagen oxå innan e-tuna för att träffa lilla anna och hämta beas jacka, annars dödar väl sambon mig när jag kommer hem ;) hehe

Näe, nu ska jag väl ta mig i kragen och försöka sova lite.. Fan vad tråkigt det är att sova själv!!

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar