måndag 9 november 2009

Söndag

Och jag är hemma :) Åkte i lördags morse efter en lång och oväntad natt.. jaja :) släppte av Kutti vid stationen i oslo och lyckades få mig en bot på 750(!)kr , och bilfan var ju inte ens på! Helvete säger jag bara, oslo ska jag aldrig(!!) flytta till, jävla skit stad! men men, nog om det.. Kom hem till mammsen strax efter 5 tiden, var det bara att slänga sig in i duschen (hmm ja jag han ju hälla upp ett glas rött först ;P) Och sen försöka göra sig vacker innan folket kom, blev en tre rätters middag med gott och dricka och en utgång på Harrys med syster. Ujujuj, schlager golv is the shit!! Fan vad kul jag hade, är fortfarande hes i halsen efter allt sjungandes :D

Nu sitter jag hemma hos pappsen och ska ta och krypa ner i sängen, sovit mig igenom hela den här dagen tror jag :P Fick överasknings sushi när jag kom till pappa.. mmm det är kärlek de! :D Sen somnade jag ju så klart på soffan rätt så fort, hehe.. otroligt trevligt sällskap jag är ;)

Saknar dalen lite då, men är faktiskt skönt att vara hemma och komma bort från hallingdal en liten stund.. Sen att jag säkert kommer klättra på väggarna på torsdags kvällen för att jag vill verkligen åka reda då, helst dagen innan är en annan historia ;) hehe

Natta folkens <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar