söndag 1 november 2009

Söndag

Mmmm härliga söndag... Men min sovmorgon och skönhets-sömn blev det inget av inte.. Vaknade i morse vid 10 av att det borrades och hamrades utanför lägenhet.. Då ordnar de med våra fönster, lagom förbannad så kravlar jag över till soffan i stället där det lät lite mindre, fick jag sova? Icke! då förflyttade sig en av de två(!) arbetarna fint över till vardagsrums fönsterna ist! What a fuck?! Lite halv bitter och sur tog jag mig ut på en morgon cigg och morrade lite om 4h sömn till de trevliga folket utanför.. Hmm, morgonhumöret är fan inte att leka med kan jag o lova, många som kan intyga att jag kan vara riktigt bitter på morgonen hehe :)

Så efter slö tittat lite film och kört ner till affären för att köpa massa äckligt godis för mina sista pengar så hamnade jag framför ansiktsboken och lallade runt med tina hehe :) Båda är lika trötta, hehe :)

Ikväll kommer K med pizza, mmmm soffmys <3

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar