tisdag 17 november 2009

Måndag

Tråkiga äckliga måndag... Oooo så positiv, kommer alltid till att tycka att måndagar är så himla tråkiga tror ja..

Jaja, nog om det.. Har varit en rätt så duktig flicka då :P Ringt både läkaren och veterinären och bokat tid till mig och katten :) Två tummar upp!! Så på Onsdag morgon ska jag lämna in min prinsessa, blir bra hoppas jag.. Kostar att se till så man inte får några bebisar ;) Ska passa på att vaccinera henne och märka henne, ska hon med hem till sverige över jul så är det bäst att få det gjort.. Min stackars lilla sötnos kommer må jätte dåligt :( Och jag vet en "mamma" som kommer vara orolig hela dagen lång usch :/

Ska ta och krypa ner i sängen nu, haft en lång dag på jobb och kommer bli en lika lång dag i morgon.. På onsdag kväll tror jag allt det blir lite vin ;) Bra sugen :P

Saknar :( <3

Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar