torsdag 5 november 2009

Torsdag

mmmm härligt med fri :) Blev inte någon direkt sovmorgon, blev väckt av tlf och sen kunde jag inte somna om men men.. Flyttade bara över mig till soffan ist ;)

Har äntligen fått tillbaka min sambo igen :) Brun och jävlig är hon, usch.. är tur att jag tycker om henne en massa ;) Satt uppe igår och drack lite vin med flickan, trevligt trevligt :P Bäst att passa på, snart lämnar jag norgeland, tar en liten tripp hem till sverige för att besikta bilen och hälsa på familjen :) <3

En tur in i duschen sen blir det ner till centrum en sväng, bea ska kolla på jacka :) Lite vin ska inhandlas oxå, vi ska över till Tina och bubbla lite över ett glas el tre ;) hehe, börjar inte fören kl22 i morgon så bäst att passa på :P

Njuter som bara den :)

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar