onsdag 18 november 2009

Onsdag

Trötter är mitt andra namn.. Usch, jag är inte gjord för att gå upp så tidigt på morgonen! Men nu har jag iaf både kört katten till veterinären och hämtat henne.. Var lite äckligt att se henne sövas ner efter sprutan men annars gick det fint.. Nu har hon fått på sig en liten body så hon inte ska slicka på såret... Haha hon ser ut som en bebis fast med lite mer hår och lång svans då ;) Alla andra tycks skaffa barn, men jag behöver inte för jag har redan ett :P Och stackars sessan var bra groggy fortfarande när vi kommit hem.. Det var som om hon hade hällt i sig en flaska kapten ;)Var fortfarande efter bedövningen sen är nog den där bodyn lite äcklig att gå i kan jag tro :)

Skulle tagit mig en tur till nes idag men tror jag struntar i det och åker i morgon ist, K ska kanske komma över senare och bli klippt av bea.. hehe, ingen munk frisyr här inte, det kan han bara glömma ;)

Ska ta och dö lite i soffan ett tag till, se lite på peter pan kanske :)

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar