lördag 21 november 2009

Lördag

Samma skit idag.... Borde jag ju ha förstått när jag gick och la mig med dåligt humör, att jag klart som fan skulle vakna upp med det oxå.. Hmm jaja, inte så mycket jag kan göra åt det nu.. Får bara försöka att bita ihop och börja tänka positiva tankar ist. kanske mina jävla hjärnspöken ger sig av då?!

Bea har rest till stationen för att hämta upp D som kommer på besök några dagar.. Lovar att vi ska vara snälla mot han stumpan ;) Hehe

Göra mig klar för jobb och slänga i mig några pannkakor som älskade sambo har i frysen, blir säkert att beställa en pizza på jobbet skulle jag tro.. Känns som om jag behöver det om jag ska orka ta mig igenom en skit kväll igen..

Snart,snart är det söndag! New moon på bio, yes!! Bea och jag kommer att dregla oss igenom hela filmen, åååå ögongodis ;P

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar