lördag 14 november 2009

Fredag

Fredagen den 13. Jo men visst har det varit det.. Den här kommer man nog inte glömma i det första..

Började min hemresa vid 7 tiden i morse, strax efter får jag samtal från K att hans hus brinner(?!) Det som engång har varit ett stort fint hus är numera bara en stor askhög och massa sot.. Vad säger man? Vad ska man göra? För att försöka hjälpa någon man bryr sig om som har hamnat mitt uppe i sin värsta mardröm?! Är glad att det inte var någon människa el djur i huset som hade kunnat kommit till skada.. Möbler kan man köpa nya men mister någon livet blir allt så mycket tyngre!

Försöker bara vara och ser till så att han vet att jag finns här för honom 24/7...

Samtalen på jobbet ikväll har alla varit dom samma, har försökt att bara nicka och inte säga så mkt, men är även svårt när man bara vill slänga in "handduken" slänga sig in i bilen och krypa ner i soffan hos honom och försöka hjälpa bara genom att vara där... Men allt har sin tid, jobb är jobb och privat är privat.. I morgon ska det falska leendet på igen och så är det samma visa som gäller.

Blir nog sängen nästa skulle jag tro, ska bara slänga i mig ölen först sen ska jag nog kunna somna..

Massa massa tankar till dig <3

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar