lördag 21 november 2009

Fredag natt

Den här dagen har verkligen inte varit min dag... Fy fan säger jag, har bara gått och önskat att kvällen skulle ta slut så jag kunde dra täcket över huvudet och försvinna från världen en liten stund.. Har varit irriterad och sur mestadels av kvällen och natten.. Helvetes jävla skit humör rent ut sagt.. Så alla skratt och leenden under kvällen på jobb har alle varit falskare än falskt! Och blir så irriterad på mig själv för att jag går och irriterar mig, vill inte tänka och orkar inte men känns som om allt snart bara ska rasa.. Ungefär som om jag har gått hela dagen och väntat på att himmelen ska ramla ner, helvetet ska brytas lös och allt bara ska gå käpp rätt åt.....

Ja ni hör (ser) ju vilket toppen humör jag har varit på idag, humörsvängning.nu that is me!! Kanske kan man hoppas på en trevligare och positivare dag i morgon annars så går jag väl och dränker mig i elven! Ja eller nej det ska jag ju inte men känns ungefär så... Orkar inte gå runt och irritera mig på saker, tänka på saker som jag inte borde slösa energi på, upprepa saker i huvudet, vrida och vända på allt som har sagts och gjorts.. En hobby skulle kanske vara att rekommenderas till lilla mig.. Som får mig att tänka på annat under såna här vinter(?!) depressioner..

Näe, ska väl ta och slänga i mig det sista av min gå-och-sova-öl och sen faktiskt kanske ta mig i kragen och gå och lägga mig..? Sambons väckarklocka har redan börjat pipa, så klockan börjar väl närma sig morgon skulle jag tro, vända på dygnet vad är det??

Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar