lördag 31 oktober 2009

Fredag natt

Precis kommit hem från jobb.. Men att mötas av en kall och tom lägenhet och en ännu kallare säng är inte alltid så kul :( Är glad för att jag har min älskade Sessan hemma då :) Hon kurrar och är så himla go och söt <3 Fast hon kan vara ett riktigt monster ibland så är hon ju min lilla bebis som jag älskar en massamassa :)

Hmm, K har åkt iväg över helgen till några vänner.. En tom och kall säng är faktiskt INTE okej om ni frågar mig :( Har väl kanske blivit väldigt bortskämd men iaf... Saknar han faktisk! Konstigt, kan det vara så.. Har jag lyckats trilla dit?! Hemska tanke! ;)

Näe, om jag skulle ta och slänga sessan under armen och ta och försöka få mig lite sömn kanske.. Kan vara en idé :) Har en lång dag i morgon, första passet 12-18 sen 22-04 japp japp.. Pengar pengar ;) Hehe

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar