tisdag 27 oktober 2009

Måndag

Tog mig en fri måndag idag, så har mest bara tagit det lilla lugna :) Blev en sväng till nes, K skulle duscha och skifta kläder. Vi hann med en sväng inom jobbet oxå och lämnade nyckel och jag hann med en calypso coffe, mumma ;) Så blir att köpa hem lite tiamaria så kan det göras hemma oxå ;)

Jobb i morgon sen blir det två fria dagar, ska hinna med en sväng till Tina på onsdag och se på nya prinsessan som kom till världen förra veckan :) Håller tummarna för att jag ska slippa hålla henne än ;) haha, lite barnskräck har jag allt :P

Försöker finna en bra lösning på alla problem som har kommit upp under vägen, men får väl helt enkelt bara försöka ta dagen som den kommer istället...

Älskade sambo lämnar norge land tidigt i morgon för att åka iväg till varma egypten en vecka.. Saknar henne massa redan ju!! Men om jag har tur så går veckan fort och hon kommer snart hem igen :)

Trots all förvirring så mår jag faktisk över förväntat bra just nu :) Att ha en stark axel att luta sig mot och ett par starka armar att krypa ner i om nätterna gör allt lite lättare :)

Snart är jag även hemma hos familjen igen <3 Om mindre än två veckor så sitter jag hemma i sverige och kramar om alla igen :)

Nu blir det sängen nästa :)
Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar