fredag 30 oktober 2009

Fredag

Och så var det helg igen.. Usch, har börjat tyckt illa om helgerna och börjat älska söndag ist :) Kan det vara för att jag oftast är fri då må tro ;)

Är så himla sockersugen/chokladsugen så tror jag snart klättrar på väggarna! Har hällt i mig en kopp med varm choklad (som inte var så himla varm..) i hopp om att suget ska försvinna snart... Ska snart ta och packa ihop mina saker och bege mig över till tina en sväng, sen väntar jobbet på mig.. Hoppas det blir en lugn kväll idag, ska upp tidigt i morgon och jobba igen.. Är det konstigt att jag längtar efter söndag ;) DÅ blir det massa massa soffmys, med pizza och dåliga filmer :)

Börjar bli lite nervös inför den 3:e... Men det ska nog gå finfint :)

Var en sväng till hemsedal idag oxå, var kul att träffa några från gamla jobbet igen :) Jag och jörgen har en date på pianobaren på pers som vi inte hunnit med ännu :P Får ta den när jag kommit mig tillbaka från sverige :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar